VOORWAARDEN BABOR BEAUTY SPA KIM VAN NULAND

Algemene Voorwaarden

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Babor Beauty Spa Kim van Nuland en een cliënt waarop Babor Beauty Spa Kim van Nuland deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Inspanningen Babor Beauty Spa Kim van Nuland

Babor Beauty Spa Kim van Nuland zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Babor Beauty Spa Kim van Nuland zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiele consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken

De cliënt/contactpersoon moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak aan Babor Beauty Spa Kim van Nuland melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Babor Beauty Spa Kim van Nuland het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling(en) aan de client berekenen met een minimum van € 25,– per half uur. Kleine behandelingen als epileren en harsen worden in rekening gebracht op basis van de dan geldende verkoopprijs. Bij een behandeling/intake met korting wordt de gereduceerde prijs in rekening gebracht.

Annuleren van afspraken kan uitsluitend telefonisch.
Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag Babor Beauty Spa Kim van Nuland de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan Babor Beauty Spa Kim van Nuland de afspraak annuleren en het gehele afgesproken honorarium berekenen.

Babor Beauty Spa Kim van Nuland moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak aan de client melden.

4. Betaling

Babor Beauty Spa Kim van Nuland vermeldt prijzen van behandelingen en producten op haar website en vermeld de standaard prijzen van de producten in de salon mondeling aan de cliënt. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.
Slechts na overleg met de schoonheidsspecialiste kan er achteraf betaald worden middels een factuur. De betalingstermijn bij uitgestelde betaling via facturering is uiterlijk 14 dagen.

Bij het niet nakomen van de eerste betalingstermijn stuurt Babor Beauty Spa Kim van Nuland de cliënt een 1e herinnering, vervolgens een 2e herinnering. Na de 2e herinnering geeft Babor Beauty Spa Kim van Nuland de vordering over aan een bevoegd incasso bureau.

5. Persoonsgegevens & privacy

De cliënt voorziet Babor Beauty Spa Kim van Nuland vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de schoonheidsspecialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

Babor Beauty Spa Kim van Nuland neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem.
Babor Beauty Spa Kim van Nuland behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Babor Beauty Spa Kim van Nuland zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

6. Geheimhouding

Babor Beauty Spa Kim van Nuland is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de schoonheidsspecialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

7. Aansprakelijkheid

Babor Beauty Spa Kim van Nuland is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

Babor Beauty Spa Kim van Nuland is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.

8. Garantie

Babor Beauty Spa Kim van Nuland geeft de cliënt één week (7 dagen) garantie op de producten. Deze garantie vervalt indien:

  • De cliënt andere producten dan de door de schoonheidsspecialiste geadviseerde producten heeft gebruikt
  • De cliënt de adviezen voor thuisverzorging, zoals aangegeven door de schoonheidsspecialiste, niet heeft opgevolgd.
  • De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
  • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
    Wanneer de cliënt niet tevreden is over de bij Babor Beauty Spa Kim van Nuland gekochte producten, geldt geen geld terug garantie maar kunnen deze geruild worden voor andere producten van het schoonheidsinstituut doch binnen een week (7 dagen).

9. Beschadiging & diefstal

Babor Beauty Spa Kim van Nuland heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.

Babor Beauty Spa Kim van Nuland meldt diefstal altijd bij de politie.

10. Klachten

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Babor Beauty Spa Kim van Nuland en de behandelende schoonheidsspecialiste.
Babor Beauty Spa Kim van Nuland moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Babor Beauty Spa Kim van Nuland de behandeling opnieuw verrichten zoals oorspronkelijk overeengekomen.

Indien Babor Beauty Spa Kim van Nuland en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan een geschillencommissie, wetgever of mediator.

11. Behoorlijk gedrag

De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Babor Beauty Spa Kim van Nuland het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.

12. Recht

Op elke overeenkomst tussen Babor Beauty Spa Kim van Nuland en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
De website van Babor Beauty Spa Kim van Nuland bevat links naar andere sites. Wij zijn niet aansprakelijk voor de privacypraktijken noch de inhoud van deze sites.

13. Webshop

Bent u niet tevreden over de levering, is een product beschadigd of hebt u een vraag; neem dan zo spoedig als mogelijk contact met ons op via ons algemene email adres info@bbspakimvannuland.nl. Wij reageren snel op uw vraag en lossen het graag samen met u op.

U hebt na ontvangst van het door ons geleverde product 14 dagen bedenktijd, u mag het product binnen deze periode retour zenden.
Wij storten na ontvangst van het retour gestuurde product het gehele transactie bedrag binnen 14 dagen terug op uw bankrekening / creditcard / Paypal-rekening.

Retourneren van verkeerd bestelde producten is altijd voor eigen kosten. Neem voor het retour zenden graag vooraf even contact met ons op via info@bbspakimvannuland.nl